Abu Dhabi en Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Abu Dhabi en Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Abu Dhabi en Kuala Lumpur

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

14 Juli 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

'Rick! Hebben we de paspoorten? En de tickets? Heb jij ook aan de tablet gedacht? Is deze opgeladen? Rick!?' 'Alles is geregeld, meisje. Komt goed' Fijn dat er iemand is die in deze situatie die rustig blijft. Om half 8 stonden we met onze tassen (en een wasmand vol was, sorry Janny!) in Deil. Keurig op tijd waren we op Schiphol en na wat kussen en knuffels was het tijd om te gaan. Alles verliep prima en om 12.10 vlogen we richting Abu Dhabi. Om 20.00 plaatselijke tijd kwamen we aan. Tijd om wat eten en aangezien we alle tijd hadden besloten we rustig op zoek te gaan naar wat gezonds. Nou dat vonden we.. een vegetarische wrap voor Willeke, gewoon een wrap met frietjes, en een wrap met vlees voor Rick. Smaakte prima, op zoek naar een mooi plekje om de komende uren door te brengen. Met uiteindelijk een uur vertraging vertrokken we naar Kuala Lumpur. Daar aangekomen bracht een vriendelijke taxichauffeur ons naar het hotel. Nadat we gedoucht hadden, zijn we kort de stad in gegaan. En wat voor stad, er zijn grote verschillen tussen arm en rijk en alles gaat er heel chaotisch aan toe. Maar wat geweldig om hier te zijn! We hebben samen lekker wat gegeten, we waren hiervoor het enorme bedrag van 3 euro kwijt! Nadat we nog een klein stukje hebben gelopen door de stad, zijn we nu op onze hotelkamer. Op tijd naar bed en morgen Kuala Lumper in!
Dikke kuss

• 14 Juli 2015 - 15:01

Annie:

Wat fijn wat van jullie te horen ik ga vanavond uitgebreid lezen..dikke kus..mama

• 14 Juli 2015 - 15:02

Esther:

Leuk om jullie zo te volgen.
    Nu lekker slapen en morgen de stad ontdekken! slaap lekker lieffies!

(ps. rick beugel niet vergeten?)

• 14 Juli 2015 - 15:03

Annie:

Dikke kus ik ga vanavond uitgebreid lezen....

• 14 Juli 2015 - 18:44

Janny:

fijn om te horen en zien dat alles goed is gegaan!!
    En morgen beginnen aan jullie avontuur xxxx

• 15 Juli 2015 - 07:17

Annie:

Hallo lieverds, supergaaf om zo op de hoogte te blijven van jullie reis!! Wat zullen jullie veel moois zien , hele fijne dagen en we houden kontakt, dikke kus mama

• 15 Juli 2015 - 08:04

Simone:

Wat leuk om te lezen! Geniet ervan samen!!
    Xx