Redang dag 14 - Reisverslag uit Redang Panjang, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Redang dag 14 - Reisverslag uit Redang Panjang, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Redang dag 14

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

28 Juli 2015 | Maleisië, Redang Panjang

Ik denk dat dit een kort verslag van de dag gaat worden, want naast zwemmen, zonnen en lekker eten hebben we enorm weinig gedaan vandaag en dat bevalt prima! Een lief Maleisisch vrouwtje heeft mij nog gemasseerd, heerlijk! Na 3 kwartier was ze, zoals afgesproken, klaar. Maar volgens mij viel het haar ook op dat mijn haar door het zwemmen zo ongeveer veranderd is in een bosje touw, dus met veel liefde en geduld heeft ze mijn haar een kwartier lang geborsteld. 's Avonds zijn we naar een ander stuk strand geweest, heel rustig en adembenemend mooi! Morgen ons laatste dagje op Redang, gaat veel te snel voorbij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Redang Panjang

Rick en Willeke

Actief sinds 26 Juni 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 15714

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 15 Augustus 2018

Marokko

26 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Marokko

13 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

Maleisië

Landen bezocht: