Redang dag 15 - Reisverslag uit Redang Panjang, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Redang dag 15 - Reisverslag uit Redang Panjang, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Redang dag 15

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

29 Juli 2015 | Maleisië, Redang Panjang

Vanmorgen zijn we gaan snorkelen en ondanks dat het niet de eerste keer was, vond ik het nog best spannend. We zouden 2 stops maken en vertrokken, volgens de flyer om half 10, uiteindelijk om 10 uur. Na een kapotte snorkel en later een kapotte bril sprong ook ik uiteindelijk het water in en ik moet toegeven het was echt prachtig. Mijn angst voor al die vele visjes (vissen) kon ik van me afzetten en door dichtbij Rick te blijven, hebben we uiteindelijk heel veel moois kunnen zien! Het koraal was nog mooier dan dat we afgelopen maandag hadden gezien en ook waren er veel meer en verschillende vissen te zien. Vanmiddag hebben we lekker in het zwembad gezwommen en na een gezellige avond bij het restaurant was het tijd om onze spullen in te pakken. Morgen vertrekt de boot om 1 uur 's middags. Wij gaan voor die tijd nog lekker zwemmen. We vertrekken vrijdag met het vliegtuig naar Kuala Lumpur en zullen morgen eerst nog een nachtje in Kuala Terengganua slapen. Daar hebben we ook weer wifi, kan ik de geschreven blogs online zetten;) xxxxxxxxx

  • 30 Juli 2015 - 12:00

    Annie:

    Wat fijn weer wat te lezen!!! Flink wat cremespoeling in je haren Willeke, als je thuis bent, of een olie maskertje, dat bestaat hè. Supergaaf dat je het et snorkelen zo leuk vind, wat zal dat mooi zijn onder water, en stil..gelukkig zwemt de kleine held naast je..haha..dikke kussen voor jullie van mama!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Redang Panjang

Rick en Willeke

Actief sinds 26 Juni 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 15716

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 15 Augustus 2018

Marokko

26 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Marokko

13 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

Maleisië

Landen bezocht: