Kuala Terrengganu - Kuala Lumpur dag 17 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Kuala Terrengganu - Kuala Lumpur dag 17 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Kuala Terrengganu - Kuala Lumpur dag 17

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

31 Juli 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag zijn we vanaf de oostkust van het land teruggevlogen naar de westkust, terug naar Kuala Lumpur. De komende 3 dagen blijven we hier nog totdat we zondag op maandagnacht naar Nederland vliegen, maar zo ver is het gelukkig nog niet.
Om 10.55 uur vlogen we terug en omdat we het fijn vonden om op tijd aanwezig te zijn stond de taxichauffeur om 8.00 uur voor de deur. We hadden gehoord dat het ongeveer een half uur tot drie kwartier rijden was naar het vliegveld. Uhm, dit bleek 20 minuten te zijn en dus stonden wij veel en veel te vroeg op een vliegveld waar wel heel weinig te doen was. Dus met veel potjes kaarten zijn we onze tijd goed doorgekomen. Nadat we na een goede vlucht van een uur waren geland in Kuala Lumpur werden we naar ons hotel gebracht. We kwamen, omdat we een binnenlandse vlucht hadden, op een ander vliegveld aan. Ook dit vliegveld lag op ruim drie kwartier rijden van het centrum van Kuala Lumpur. We hebben voor deze laatste 2 nachten een erg luxe hotel geboekt. Voor Maleisische begrippen dan, want voor een 4 sterren hotel betalen we nog geen 40,00 per nacht en zitten we midden in het centrum. Na alle kleine, en soms ook vieze kamers, is het heerlijk om een lekker bed en een ruime kamer te hebben. We hebben onze spullen in het hotel gedropt en zijn de stad in gegaan. Aangezien we aan het begin van onze reis veel hebben gezien van de stad wisten we goed de weg en dat was best fijn. We hebben bij ons 'vaste' restaurantje gegeten, daar waar de prijzen zo laag zijn en het eten zo goed. Alhoewel, ik begin de rijst en noedels inmiddels wel zat te worden.
Morgen gaan we naar de Batu Caves, vanavond dus op tijd naar bed en lekker slapen! kussss