Meteren dag 20 - Reisverslag uit Meteren, Nederland van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Meteren dag 20 - Reisverslag uit Meteren, Nederland van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Meteren dag 20

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

03 Augustus 2015 | Nederland, Meteren

We zijn weer thuis!! Tijdens onze eerste vlucht vanuit Kuala Lumpur naar Abu Dhabi hadden we flink wat turbulentie. Pfff, dat vond ik toch minder prettig maar na 7 uur landden we veilig in Abu Dhabi. We hebben wat gedronken en na 2,5 konden we door. Op naar Amsterdam! Alles verliep prima en om 14.55 uur landden we. Na de paspoortcontrole hebben we onze bagage opgehaald en konden we richting de papa's en mama's!!! Wat was het fijn om hen na 3 weken weer te kunnen knuffelen!
In Maleisië hebben we ruim 1700 km afgelegd per bus, boot, trein of vliegtuig, hebben we in 8 hotels geslapen, samen ruim 40 magnums op (toch wel iedere dag 1 per persoon) en enorm veel ervaring rijker. Het was een onvergetelijke vakantie!

Wij vonden het heel leuk dat we tijdens onze reis veel berichtjes kregen via de sms, app of de blog. Heel leuk om te lezen dat mensen zo betrokken zijn! Dank jullie wel.
Nu alle spullen opruimen en dan zaterdag op naar Oostenrijk!

Dikke kuss