Marokko 2.0 - Reisverslag uit Meteren, Nederland van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Marokko 2.0 - Reisverslag uit Meteren, Nederland van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Marokko 2.0

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

25 Juli 2018 | Nederland, Meteren

Het plan was om dit jaar in Europa op vakantie te gaan. We kunnen dan wel dol zijn op het maken van (verre) reizen, hier hangt ook een prijskaartje aan en helaas hebben wij geen geldboom in de tuin. We hebben heel wat uren op skyscanner doorgebracht, maar zonder succes. We hadden een plan; twee weken naar Sicilië met z’n drieën. Gewoon met de auto, overvaren naar Sicilië en dan het eiland verkennen. Klinkt prima, toch? We hadden er zin in, maar boekten maar niets… Totdat we ineens (oké, niet ineens, skyscanner staat bij ons beide bij de favorieten

• 25 Juli 2018 - 20:21

Annie:

Jullie hebben hier in Nederland in ieder geval al wat kunnen wennen aan de temperatuur....leuk dat je weer een reisverslag maakt!! Xxx Mama

• 29 Juli 2018 - 20:45

Keesje:

Wat gaan jullie weer een mooi avontuur aan! Ben benieuwd naar de verhalen. X keesje