Redang dag 13 - Reisverslag uit Redang Panjang, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Redang dag 13 - Reisverslag uit Redang Panjang, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Redang dag 13

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

27 Juli 2015 | Maleisië, Redang Panjang

Het uitzicht was vanmorgen net even wat anders dan wanneer ik de gordijnen open doe op de Kuyckshof 23 ;). We kunnen hier goed aan wennen! Na ons ontbijt, jeeeeh geroosterde boterhammen met jam, zijn we gaan zwemmen. De temperatuur is hier heerlijk. Om 14.30 uur werden we bij de receptie van het resort verwacht om te gaan snorkelen. Enigszins gespannen (Willeke dan) gingen we erheen. Met een bootje werden we afgezet op een rustig stuk strand, zo mooi! De vissen waren vanaf hier al heel goed te zien, het water was zo helder. Goed nieuws volgens Rick, ik dacht daar anders over; 'Whaaa, dat zijn wel heel veel vissen!' Ik zag mezelf daar, held als ik ben, nog niet echt met mijn snorkeltje tussen liggen. Rick dacht daar, achteraf gelukkig, anders over en heeft mij met veel liefde en geduld zo ver gekregen dat ik ook met mijn duikbril en snorkel het water in ging. Wel aan de hand van Rick en enigszins anstig. Wat we zagen was echt prachtig! Heel veel verschillende soorten en gekleurde vissen en koraal. Heel indrukwekkend. De vissen zelf kwamen in mijn beleving net iets te dichtbij maar deden niet, dat gekriebel bij mijn enkel bleek achteraf toch gewoon mijn enkelbandje te zijn ;). Na het snorkelen hebben we nog even in het zwembad gezwommen en toen zijn we hier wat gaan eten. Een heel leuk restaurantje met live muziek, heel leuk sfeertje. Ik denk en hoop dat mijn verslagen de komende dagen niet veel anders zullen zijn. Wat een heerlijk plekje hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Redang Panjang

Rick en Willeke

Actief sinds 26 Juni 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 15775

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 15 Augustus 2018

Marokko

26 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Marokko

13 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

Maleisië

Landen bezocht: