Penang - Kota Bharu dag 10 - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Penang - Kota Bharu dag 10 - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Penang - Kota Bharu dag 10

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

24 Juli 2015 | Maleisië, Kota Bharu

Vandaag vliegen we van te de westkust van Maleisië naar de oostkust. Een vlucht van ongeveer een uur. Aangezien we pas om 17.10 uur vliegen hebben we de ochtend nog vrij en besloten we nog even met de bus naar Georgetown te gaan. Daar hebben we nog even wat gedronken en om 11.30 uur waren we weer in ons appartement. Om 14.15 uur kwam de taxi die ons naar het vliegveld bracht. We hadden dus nog evem de tijd om te zwemmen! Op het vliegveld verliep alles prima en na een vlucht van een uur kwamen we uit in Kota Bharu. Er was ons al verteld dat de oostkust van Maleisië veel Islamitischer was en dit was op het vliegveld en tijdens de taxirit naar het hotel al goed te merken. We waren de werkelijk de enigste toeristen en ik was de enigste vrouw zonder hoofddoek. Ons hotel was niet te vergelijken met onze kamer in Penang, maar prima voor 2 nachten. Tenminste we dachten 2 nachten. We dachten namelijk dat we vanaf Kota Bharu met de boot naar het eiland Redang konden varen. Uhm, klein foutje.. dit kan alleen vanaf Kuala Terengganu. Zo'n 150 km hier vandaan. Aangezien het 19.00 uur was besloten we dat we morgen verder gingen kijken, er gaan namelijk bussen vanaf hier naar Kuala Terengganu. We zijn even wat gaan eten in de stad, maar we voelen ons beide niet zo op ons gemak hier. We vallen erg op, ik word regematig nageroepen en het sfeertje voelt niet fijn aan. Een meisje van het hotel wilde zelfs met me op de foto. Morgen dus weer verder op pad, op weg naar Redang!

• 25 Juli 2015 - 08:55

Annie:

Hoi lieverds, fijn weer wat van jullie te horen, en twee van die blonde mensen zal inderdaad wel opvallen, doe voorzichtig hoor, dikke kus van mama

• 25 Juli 2015 - 09:01

Janny:

Hoi hoi, griezelig hoor, ga maar weer gou door naar het volgende plaatsje
    Dat zo iets nog bestaat brrrr
    Maar toch gezien en meegemaakt
    Xxx Janny