Taman Negara en Cameron Highlands dag 5 - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu Taman Negara en Cameron Highlands dag 5 - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Rick en Willeke - WaarBenJij.nu

Taman Negara en Cameron Highlands dag 5

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Rick en Willeke

19 Juli 2015 | Maleisië, Cameron Highlands

Vandaag stond in het teken van reizen, de wekker ging weer vroeg want om 9 uur vertrok onze boot. Nu nemen wij deze tijden inmiddels met een korreltje zout, maar we wilden toch graag op tijd zijn. Stel je voor dat hij eerder ging... nou dat deed hij! Om kwart voor 9 verlieten we de jungle en na een boottocht van ongeveer 2,5 uur waren we er. Op naar de Cameron Highlands! Ook dit was een flinke busrit maar na 3 uur waren we in ons hostel. We waren van plan hier 3 nachten te blijven, maar hebben besloten om dinsdag door te reizen naar Penang. Morgen gaan we naar de theeplantages. Hoop dan ook weer wat foto's te kunnen plaatsen want in de Taman Negara heb ik alleen foto's gemaakt met het fototoestel van papa. Xxxxxx

• 19 Juli 2015 - 15:26

Jan:

Geweldig Wikkie, leuk om te lezen. Kussssss

• 19 Juli 2015 - 15:59

Annemarie:

Rick en Wik: wat klinkt het allemaal geweldig zeg!! Heel veel plezier nog en geniet van alle indrukken!! xx